1/1

Så har vi varit på första fotbollsträningen för i år...
lika kul som vanligt!
Åt mellanmål under tiden jag kollade på träningen...
wasa färdigbredda knäckebröd, skogens skatt,
tror jag det heter...
luktar inget vidare,
men smakar gott och det mättar!

Lunch har jag också hunnit med,
1 dl potatisgratäng, 1 skiva fläskfile och kantarellsås.
(mat från igår..)
och i skiva vitlöksbaguette.
Brödet var nog ingen höjdare för min mage...
nu känner jag mig tung i magen..
ingen dumping, men jag mår inget vidare.
Så nu är jag nerbäddad i soffan och ska kolla på " Ivanhoe"...

Linda

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas på bättre hälsa.

Enjoy filmen!

2009-01-01 @ 17:43:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0