12/1

I natt har varit en tuff natt..
inte mycket sömn...
kunde inte somna och när jag väl somnade så
hade jag en massa konstiga drömmar,
så jag vaknade igen!
Trött är jag,
så det blir vila middag när jag kommer hem från jobbet!

Nu ska jag fixa ihop frukost och sen få liv i huliganerna
(inte alltid det lättaste)
Men med vilja kommer man långt!

20 rågfraskuddar och 1 dl lättmjölk står på frukost menyn..*L*
Sen blir det 1 knäckebröd till mellanmål
och
kyckling/baconsallad till lunch.
Samt 4 dl vatten på jobbet!
(då kanske huvudvärken släpper...)

Jag undrar om min huvudvärk kan ha något med mina dåliga blodprover
att göra?...
Skulle ju få en kallelse nu när helgerna var slut.
Så den dimper väl ner vilken dag som helst.

Måste även ringa till min vårdcentral
och fixa så de tar mina järn och B12 prover....
(jag slutade ju äta mina järntabletter i Oktober,
på dietistens begäran.
(blev ju hård som knäck i magen...)
Nytt år, nya uppdrag...*L*

Idag är första riktiga jobbedagen sen 1/12...
ska bli skönt när allt börjar glida på som vanligt,
sömnen, maten, jobbet och framför allt livet!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0