12/1

När jag kom hem från jobbet så ringde
telefonen...
det var ang min remiss,
till en gastroskopi....
de hade en tid i morgon eftermiddag.
Jag tackade nej....
då jag inte har några större problem med min mage,
sen jag slutade med järntabletterna.
Hon som ringde blev nog lite sur,
men jag sa att jag tyckte det var onödigt att betala en undersökning
om jag inte hade något ont av det...
hon trodde att jag inte hade några pengar till besöket......
men isjälva verket tänkte jag att landstinget inte behövde kasta ut de pengarna...
Så fel det kan bli!

Trodde jag skulle vara helt slutkörd när jag kom hem från jobbet idag,
men jag är pigg som en lärka....
trots min ihärdiga huvudvärk!
Det finns de som har det mycket värre!

Nu ska jag börja på middagen,
riktig potatismos och fiskpinnar (huliganernas önskan)
Rivna morötter och citron.

Ska ta en omgång på Wii Fit under tiden potatisen kokar.....

Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHA. Mjo. Dom drömmarna är icke roliga kan jag säga. Förstår du nu att jag helst av allt vill ha bort tomtarna så snart som möljligt? ;D

2009-01-12 @ 15:23:20
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Lina

Hade du problem med magen när du åt järn ?..Hur yttrade det sig ? ..Jag låg på minimum o höll på att få åka in på dropp och käkar massor av järn nu...

2009-01-12 @ 16:08:56
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0