13/1

Är fortfarande kvar i min svacka,
men ikväll måste jag ta mig i kragen.
Jag ska på föräldramöte för stor-huliganens fotbollslag....
Just nu känns det som ett ont i måste...
men jag är betydligt piggare när jag kommer hemifrån och gör saker.

Huvudvärken har jag inte lyckats bli av med...
(men det hade jag inte väntat heller..)
Så i morgon ringer jag till vårdcentralen,
sen får de fixa en tid jag kan komma och lämna mina
järn/b12/blodtrycket prover.

Kanske en stund vid Wii Fit piggar till mig...
har ingen lust,
men så är livet..
ibland får man snällt ta tjuren vid hornen och göra saker man inte alltid älskar.
För jag kan ju inte bädda ner mig i soffan och vänta på John Blund nu....
(iallafall inte förrän jag tränat mina 30 minuter på Wii)

Maten har funkat bra idag,
men har fortfarande ett sug efter allt...
mat...
godis...
så jag köpte tuggummi...
(med melonsmak)
och det funkar lite bättre!

Till middag blir det kyckling/grönsakswok.
Enkelt och snabbt!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0