14/1

I morgon är det 1 år sedan jag opererades i Göteborg på Sahlgrenska!
Tänk vad tiden gått fort...
1 år är ju ingenting...
förutom mina "förlorade! 55 kg!..
(fast de är jag ju glad över att ha blivit av med!

Stegen igår blev bara 5609..
så det var ingen höjdare,
när jag har som mål att jaga ihop 10000.
Men sen tränade jag 34 minuter på Wii Fit också,
så jag tror det blev ganska lagom ändå.

Huvudvärken hänger med och vill inte ta adjö...
utan är envist kvar.
Men idag ska jag ta mig i kragen och ringa vårdcentralen så de kollar mina värden.
Kan ju vara en sådan enkel sak som järnbrist.

Suget har börjat avta lite grann,
men även det hänger envist kvar...
Fast nu känns det som att det ska ordna upp sig igen,
och inte ta över mitt liv igen!
Har sörplat i mig en massa vatten och tuggat tuggummi för att
ändå "stoppa" något i munnen och känna någon smak.
Och det har tydligen funkat!
Tack för att melontuggummi finns!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Hejsan på dig!

Att du har valt en sådan "vän" som err huvudvärk...;-)

Hoppas att det blir en förändring snart, det tär ju så med värk. Fråga mig jag vet...



Ha en skön dag! Och ta väl hand om dig!!!!

2009-01-14 @ 07:34:07
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Lina





Åh 1 års jubileum =). Grattis!



Jo..det är samma sak med alvedon etc..därför fungerar suppar bättr epå oss opade. Men det är ju så olika svar man får från olika kirurger..så meddela gärna vad din gynekolog sagt =).

Här har vi bara en barnmorska..=(..som jag avskyr och kallat mig fet ett flertal ggr. Vill inte dit.



Jag får se om jag lyckas hålla mig vaken, men isf stupar jag isäng inatt =)



Då jag inte varit på konsultation så är det svårt att veta...den ena har ingen pristabell utan gör det från person till person.



Men jag kommer få göra en cirkumferent bukop till 90%..tyvärr..

Så runt 150.000 inkl bröst, buk, armar...men får se om det räcker.



Är ju fasen som att köpa en ny bil.



jag har funderat på :

victoriakliniken och strandkliniken.

Ingen har någon anmälan mot sig och svårt att hitta patienter som inte är nöjda. + en väninna som opererat brösten på victoria

Men smakar det så kostar det.



Oj..lång kommentar .

2009-01-14 @ 08:47:23
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: mie

Du är ju trotts huvudvärken riktigt flitig=). Redan 1 år oj så tiden går! Ha en bra dag! Kram!

2009-01-14 @ 11:14:46
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: TT

Men tänk vilken resa du har gjort!!

Jag är fortfarande lika imponerad av din viljestyrka och ork!

2009-01-14 @ 15:41:23
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0