15/1

Idag för ett år sedan var det inte mycket med mig..
jag hade fjärilar i magen, stora som albatrossor...
för att inte tala om dropp och sjukhuset i Göteborg!
Tänk att allt det är bakom mig,
jag kan inte fatta att jag verkligen gjort en sån operation.
Känns overkligt på något sätt...
För ett år sedan vägde jag 119,3 kg



och hade ont i ben och vrister..
Idag väger jag 68,4 kg....
(suck vilken viktökning sen den 2/1, plus 1,5 kg...
men sen är det ju min "hemska" vecka också...och då sväller man ju...*L*
HAR JAG HÖRT..*L*)


(foto taget i november 2008)
och har bara ont i huvudet..*L*
Jag är överlycklig att jag fick chansen att göra min operation.
Och jag skulle absolut inte vilja ha den ogjord,
den har gjort mitt liv mindre smärtsamt och
håller på att få mig ha ett normalt sätt till mat.
På tal om mat så är det dags för frukost....
(jag har haft sovmorgon, har ju en ledig dag idag!)

Linda


Kommentarer
Postat av: Lina





Snygg brud i lyxförpackning..eller är det inte så man säger ? =)



Nu finns bilder och recept på kokospannkaka i min blog.

2009-01-15 @ 11:04:23
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: Anette

En riktig pangbrud......men det var du säkert innan med!!

Kram

2009-01-15 @ 15:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0