17/1

Och febern på lill-huliganen stiger..
(fast han är inte särskilt liten..*L* 9 ÅR I ÅR...)
Fyra timmar efter han fått alvedon är febern uppe i 39,1 igen...
men det ger väl sig om någon dag.
Har varit i affären och köpt glass till honom..
(och oss andra ...*L*)

Själv är jag frusen som en igloo...
så när jag kröp ner till sjuklingen i soffan så var det som att mysa med en
varm kamin...
och i mitt fall så behövs det idag...
(och han behöver kylas ner..
så två flugor i en smäll!)

Fick en rejäl dumping i middags...
skulle skynda mig att äta 1 knäckebröd,
innan vi skulle iväg på fotbollsträning...
och det gick som det gick!
När jag kom till fotbollen undrade sonens tränare om jag haft en hård natt....
inte ens det har jag haft,
men jag kan tänka mig jag såg sliten ut,
för jag kände mig som kom och hjälp mig och dö!
Men lagom tills träningen var slut hade jag hämtat mig från chockdumpingen,
och då kom frusenheten och tröttheten.
Så nu ligger jag nerbäddad i soffan,
(med en varm kamin) 
med en kopp kaffe och massa kläder på mig!
Med andra ord..
en helt vanlig lördags eftermiddag...*L*

Borde nog försöka äta lite,
men det är stopp...
Får vänta ett tag till,
sen blir det mellanmål,
en yoggi!

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Stackarn...hoppas han kryar på sig snabbt=). Min son är feberfri idag och nu håller jag tummarna hårt, en vecka räcker! Skönt med en kamin=). Ha en skön o varm "förhoppningsvis" kväll. Kram!

2009-01-17 @ 16:31:22
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0