19/1

Trött är bara förnamnet idag...
tur jag inte har en massa planerat idag.
Ligger i nerbäddad i soffan med datorn i knäet...
Mannen är med Lill-huliganen hos doktorn,
så en stund för mig själv hemma är inte fel!

När jag är trött,
så fryser jag...
och så är jag sugen på en massa saker...
så äter jag något litet...
och så dumpar jag!
Inte alls bra när jag inte är på topp,
när det är så här slarvar jag lätt och
det blir ju inte något bättre av.

Så nu ska ajg sova en stund och se om jag vaknar till något bättre!

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Tack=). Ska försöka göra det! Hoppas du fått vila o blivit piggare. Kram!

2009-01-19 @ 15:59:48
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0