19/1

Lite piggare efter en stunds vila,
tror till och med jag ska ta en runda och träna med Wii Fit!

Enligt doktorn var det influensa lill-huliganen har dragit på sig...
suck!
Mollipect fick han iallafall,
så hostan ger med sig.
Men han är fortfarande helt utslagen...
vit som ett lakan...
Men nu ska det väl bara bli bättre?...
Nu hoppas vi bara att vi andra slipper det...
(stor-huliganen fyller ju år på söndag!)

Nu sitter jag här och värmer mig med en kopp kaffe
och väntar på att träningslusten ska komma smygande till mig.......

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Men stackarn o råkar ut för influensan=(.

Jo jag gör 100 st situps direkt, ibland nu på senare tid har jag gjort 50 till, magarbete, det känns kan jag lova=). Kram!

2009-01-19 @ 18:29:35
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: emmely

Hej. inte kul att ha sjuka barn! Men som du sa blir det nog bara bättre nu. Hoppas träningen gick bra!

2009-01-20 @ 07:45:11
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0