21/1

Dagen igår gick faktiskt bra!
(var lite tveksam emellanåt..
och redo att ge efter för suget...)
Inget som inte skulle slinka ner,
slank ner i magen!
Och steg blev det 14296!
Även 1,5 liter vatten hittade rätt!

Så idag är det ännu en dag i kampen mot småätandet!
Det funkar bra när jag jobbar..
(då har jag ju inget inom räckhåll*L*)
Och äter jag som jag ska,
var tredje timme,
då slipper jag det hemskaste av suget!
Så det är min taktik!
Äta ofta och lite!
(med andra ord som jag ska...*L*)

Vaknade med en orolig mage idag...
den låter värre än Tor när han är på besök..
(nästan iallafall)
Och runt kör det.
Men inget illamående,
och tur är väl det!

Linda

Kommentarer
Postat av: sara

Du är utmanad, för mer info se min blogg...

2009-01-21 @ 10:43:11
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: mie

Gud så duktigt av dig, superb=).



Kram!

2009-01-21 @ 21:35:31
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0