23/1

Jag har syndat....
åt 1 tablettask,
svarta katten!
Salt och gott!
Och inte mådde jag dåligt!

Sitter och värmer mig med en kopp varmt kaffe,
myser under en filt
och har absolut ingenting planerat ikväll!
(förutom att titta på Let`s Dance!)
Precis som en fredagskväll ska va!

Ska snart fixa till lite mat,
kycklingwok med ris!
Bra och god mat...
(ingen dumping ikväll inte!)
Och 1 glas röd vin slinker nog också ner...*L*

Ska ge mig på en runda med min älskade träningskompis,
Wii Fit !
Men innan dess ska jag ringa och beställa en tid hos frissan,
måste tämja håret....*L*

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Man måste få synda ibland=). Ikväll ska jag synda massor, en påse godis "inte bara till mig" ska köpas=). Skönt o inte ha något inplanerat=).

Jag gör ungefär som Tacos...strimlar kycklingfilen och steker den med tacokrydda, dom i familjen äter med bröd, jag utan med en massa grönt o rödlök=). Så gott=). Kram!

2009-01-23 @ 16:01:48
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: angelica

det där wii fit verkar ju vara bra:D

2009-01-23 @ 17:12:36
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0