23/1

Och när nu äntligen lill-huliganen (nästan) har blivit frisk...
så är det dags för stor-huliganen...
sen är det väl förmodligen min tur!
Hosta, feber och en massa frossa är med andra ord bara till att vänta!
SUCK!
(räcker det inte med min envisa huvudvärk!)

Hur som helst så är det helg efter 13:30 idag...
(iallafall för mig)
Ska bli skönt att ta det lugnt ikväll..
inga måsten,
bara få njuta av lugnet!
Kanske dricka ett glas röd vin,
(som inhandlades igår, med visning av legimitation..)

Huvudvärken gör sig extra påmind idag..
(brukar vara värst på morgnarna)
och bongotrumman där inne slår och slår...
Men frukosten fick jag ner,
20 rågfraskuddar och 1 dl lättmjölk,
Varför ändra på ett koncept som funkar?..*L*

Igår kändes det bra,
fick ihop mina steg plus några till..*L*
Tränade 30 minuter på Wii Fit,
inget småätande,
men en sak fick jag inte i mig och det var vattnet!
5 dl var allt jag lyckades med.
Så mitt främsta mål idag blir att få i mig mina 1,5 liter dricka!

Linda

Kommentarer
Postat av: TT

Vilken komplimang att få visa leg! :o)

Sista gången jag gick visa på bolaget var på min trettioårsdag, sen har det bara gått utför! :D

2009-01-23 @ 10:15:49
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: mie

Fick du visa leg??? Underbart=))). Ha en trevlig helg! Kram!

2009-01-23 @ 15:26:52
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0