24/1

Regnet öser ner och allt är tråkigt!
(nästan)
Uppe med tuppen,
då jag var tvugnen att äta frukost..*L*
Trots helg så åt jag mina
älskade rågfraskuddar!
Fast det slank ner 1 extra idag...
21 rågfraskuddar och 1 dl mjölk!

Som det är nu så är 3/4 av familjen hostig...
(dock inte jag!)
Men bara 1/4 har feber och är helt utslagen...
(han sover än, kanske får gå in och kolla till honom...)
och den 1/4 fyller 12 år i morgon...
så kalaset är inställt och planerat till en annan dag!
(med sonens tillåtelse förstås..*L*)
Men present ska införskaffas idag,
en Ipod har han önskat sig,
så det blir att ta en tur med bilen idag!

Huvudvärken finns här,
men jag har vant mig vid den..
och idag är det inte stora trumma som slår!

Linda

Kommentarer
Postat av: Vicke

regn hos mig med, jag hoppas att du får tag i din ipod och att huvudvärken ska släppa

2009-01-24 @ 09:47:52
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0