25/1

Så är det stor-huliganens födelsedag!
12 år blir han,
åren bara springer iväg...
Går verkligen mina år lika fort?...*L*
Glad blev han över sin Ipod,
så nu under förmiddagen ska här läggas in en massa låtar på den.

Själv ska jag åka en runda till Ikea
och köpa påsklämmor..*L*
(Blir säkert en del till...)

Min förkyldning eller vad det nu är som är på g,
har inte brutit ut,
skönt!
Jag slipper kanske...
(håller tummarna krampaktigt..)

Fick ont i magen efter frukost,
trots den var som den brukar vara,
20 rågfraskuddar och 1 dl lättmjölk!
Åt inte för snabbt
och inte för mycket..
Men vissa dagar är ju så!

Linda

Kommentarer
Postat av: tess

Ja fort går de med barnen... å med oss inser man då //Tess

2009-01-25 @ 18:40:16
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0