26/1

Hemma efter en jobbedag och jag fryser!
Inte lite utan som en nudist som badar vinterbad!

Trött är jag med...
men vi är ju inne i en period då alla är sjuka..
mer eller mindre iallafall!
Så varför ska jag förskonas?...

Nej..

nu ska vi vara positiva!

Tänka positvit ska ju vara bra...*L*

Och 1 positiv sak är att jag inte tänker på min vikt hela tiden!

Eller på vad jag äter...

När jag äter..

Hur jag äter...

Allt kretsar inte runt mat

och det känns bra!
Undra om det är så här en "normal" människas sätt till mat är?...

Linda


Kommentarer
Postat av: mie

Ojdå du blir väl inte sjuk nu?=0..

Jag tänker nog "tyvärr" på min vikt hela tiden, mest för att jag vill ner och nu under helgen har jag frossat i en massa gott...men men..gott var det iaf=).



Kram!

2009-01-26 @ 19:08:33
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: emmely

Hej! Är det inte jobbigt att frysa hela tiden?

Jag tänker ALLTID på min vikt... det är verkligen as jobbigt!

2009-01-26 @ 22:22:42
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0