26/1

Huliganerna har hostat hela natten,
så de får snällt vara hemma idag.
Ingen feber,
(nu sover de som små fågelungar)
men helt slutkörda efter hostandet.
Och även de har en huvudvärk som kommer och går....

Själv sitter jag här med frukosten,
(20 rågfraskuddar och 1 dl lättmjölk)
under täcket i soffan,
och knappar på datorn..
(allt som inte huliganerna får göra..*L*)
Trött och hade mer än gärna legat kvar i sängen....
Men denna vecka är jag ledig mycket,
så nya tag och in i duschen med mig...
Sen vaknar jag!

Känns att magen är lite i olag efter morgondagens
fikastunder....
men det är självförvållat,
så det är bara knipa ihop och låta magen mullra på bäst den kan!
(fast idag hoppar jag över allt vad fika heter!)

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0