29/1

Nu känns det som om det börjar vända..
har inte riktigt lika ont i magen längre
och det låter inte som tredje världskriget i den...
så det måste ju vara en förbättring?

Tog mig i kragen och asade mig in i duschen ,
och med ens blev jag lite piggare..
så pigg att jag vädrade och sen kröp ner i min nybäddade säng,
(är så härligt att krypa ner i en nybäddad säng.*L*)
som jag inte sovit i på 3 nätter...
Jag och min data...
och ingen som stör mig!
Sova lite,
och kolla runt på datorn lite...

Känner igen ett välbekant
kurr..kurr
från magen...
så jag ska se vad jag ska äta till lunch...

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Skönt o höra att du är på bättringsvägen. Var in hos en annan som svalt pepparkorn för o slippa, tror du det funkar? Jag har aldrig provat så nästa gång ska jag nog banne mig testa=).



Ljuvligt med renbäddad säng, doftar så gott=).



Kram!

2009-01-29 @ 18:50:39
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0