29/1

Känns ganska bra,
men fortfarande trött!
Så nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på någon film..
(förmodligen somnar jag, men vad gör det..)

I morgon ska jag klippa mig,
ska ge frisören fria händer...
och då vet man aldrig vad som händer...
kanske ännu kortare...
eller kanske lugg...
ja..
vem vet!

Jag har törstat idag
(gör det fortfarande..)
så 1,5 liter har jag lätt kommit upp i idag!
Maten har det fortfarande varit lite si och så med..
men år ikväll 4 tacochips,
1 dl räkor,och 2 msk advocadoröra.
Gjorde tortillarullar tills imorgon...
med advocadoröra, tortillabröd och räkor.
Rulla ihop och låt dem ligga över natten...
ska bli spännande att smaka.

Ett litet mellanmål innan min nybäddade säng kallar!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, men jag har ju sagt att du skall göra det -skratt-. Snabbt, enkelt, och jättegott...om man nu gillar hasselnötter =).



Och en god smakrik ost på...gottit



2009-01-29 @ 23:12:39
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0