29/1

En dålig "sovnatt",
varit mycket vaken och när jag väl somnat så ,
vaknade jag igen av att jag var jättevarm...
sen frös jag...
med andra ord
har det varit en hård natt!

Vägde mig i morse och
vågen visade minus 1,5 kg sen tisdagsmorgon...
fast jag känner mig som en val..
iallafall när jag är sjuk.
Jag orkar inte röra mig som vanligt,
utan ligger med täcket updraget till näsan,
och dricker en massa...
(vatten förstås..*L*)
Åt 1 slätbulle till frukost,
men magen låter som något som låter mycket...
Fast trots allt så börjar jag känna att det hela är på väg åt rätt håll...
men orken fattas!
Men om någon dag är jag med som vanligt igen...
Och sen hoppas jag vi slipper vara sjuka mer dettaq året!
(tycker vi haft vår kvot av sjukdomar i år..*L*)

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0