3/1

Ja se det snöar ,
ja se det snöar,
det var ju roligt ,
HURRA!

Hemma från fotbollscupen,
men inga vinster,
däremot 1 oavgjord och 2 mål av stor-huliganen!
Så han är inte jättesur,
men han hade nog gärna vunnit matcherna!

Fick komplimanger från fotbollsföräldrar idag,
occh de värmer fortfarande!
Jag har fortfarande lite svårt att förstå att jag har samma storlek som alla andra...
men sakta occh säkert så går det in i huvudet!
 Som sagt jag har ju ingen brådska,
jag hade tänkt stanna kvar där jag ligger nu...*L*

Maten har funkat kanon,
fast vi inte varit hemma...
1 knäckebröd, wasa färdigbredda,
8 cocktailtomater
och en bit kexchoklad.....
Lunchen har också gått ner...
1 dl kasslergratäng utan ost....
(så nu dumpar jag inte...)
Nu ska jag vila en liten stund,
sen ska jag ge mig på att träna wii fit!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Hej du ängel där!

Tittar in och säger hej...och hoppas att du har läget under kontroll.



Sköt om dig! / Kram

2009-01-03 @ 14:42:13
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: emmely

Hej! Roligt med värmade kommentarer! .. du förtjänar det!! Här är det med snö .. fast jag är inte så glad över det. Vill ha sommar nu! Men jag lär få vänta ett tag till!

2009-01-03 @ 18:37:56
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0