31/1

Nu har jag tränat fotboll
och det kändes som om jag flög fram på planen..
det måste vara ett bra tecken..*L*
Och nu kommer den kära träningsvärken krypande..
ryggen, låren och magen...
GOTT!
Det ska kännas!

Ikväll ska vi ut och svira...
jag, mannen och några kompisar,
ska bli kul!
Mat ska vi få också...
(tur det..*L*)
Nu provar jag kläder...
(snacka om beslutsångest...)
Lite häftigt ska det ju va...
Ett djupdyk till i gardroben,
sen får det vara nog...
då gästerna kommer om 1 timme!

Idag har det blivit lite slarv med maten då jag städat hemma och tränat...
men vatten, det har jag fått i mig!
Blir nog lite gott i kväll också...*L*
Både flytande och fast..
Trots allt så är det ju lördag!

Så på med snorklen och håll andan,
för här kommer jag!

Linda

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: ja så kan man ju också göra men det skulle inte jag våga :)

jag klipper mig själv jag, klipper lite här och där där jag tycker att det behövs :D

2009-01-31 @ 15:36:24
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0