5/1

Hemma igen efter en intressant förmiddag i handbollshallen!
Storhuliganen fick en massa autografer med sig hem på en handboll,
så hans dag är räddad.
NU ligger den i tryggt förvar i hans prisskåp!

Fick fläskfile`och hemmagjorda klyftpotatisar hos svärföräldrarna,
med aioli till och
förstås lite sallad..*L*
Gott var det!
Undra hur det ska gå när våra huliganer är ännu större matätare än vad de är nu?

Nu ska jag ta en varm dusch och tina upp...
här är ju svinkallt....
hela 8 MINUS grader!
Sen ska jag krypa ner i sängen och vila en liten stund!
För ikväll blir det till att svänga de lurviga..*L*
(och för att orka det, måste jag ju vila en liten stund iallafall!)

Linda

Kommentarer
Postat av: kajsa

vad härligt att svänga dem lurviga ha en trevlig kväll själv blir det en lugn hemma kväll och imon kommer svär mor på besök ska laga lite kyckling med potatis gratäng mmmmmmm



kramisar

2009-01-05 @ 14:53:04
Postat av: emmely

Jag brukar bara ha lite smör och gurka på mina rostade mackor! Ha en trevlig kväll!

2009-01-05 @ 16:59:29
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0