5/1

Huvudvärken är tillbaka...*suck*
och ändå har jag druckit vatten som en kamel igår!
Hur i helsiki funkar min kropp egentligen???

Idag bär det av för att titta på handbollslandslaget med storhuliganens handbollslag.
De spelar i Kristianstad och är på hotellet i Åhus,
och idag har de öppen träning,
så då bär det av dit.
Sen ska vi stanna hos svärföräldrarna på vägen hem och få lite middag!
TACK!

Nu får vi allt sätta fart..
resten av familjen sover och vi ska vara i grannbyn 08:45.....
så fram med frukosten och få liv i resten
(storhuliganen har en kompis som sover över också,
så ännu en att få liv i!)

Mellanmål ska packas ner också!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Jag hoppas att du har överlevt dagen, med allt som hör till.

Ta väl hand om dig, Linda!

2009-01-05 @ 10:28:10
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHA. Allt för att döda lite tid ;)



Btw så skulle du passat på att käka frukost på hotellet ;)

2009-01-05 @ 12:08:31
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Margareta

Hej!

Jag läser din blogg med stort intresse, innehållsrik och trevligt skriven. Jag ska inom den närmaste månaden göra en magsäcksoperation själv. Jag har kommit att undra vad du menar med dumpning. Det behöver inte vara att du får upp maten eller?

Kram

2009-01-05 @ 20:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0