6/1

NU är det dags för lite lunch,
wokad broccoli, vitlök, soya och wokat ris.
(det enda lätta jag har hemma..*L*)
2 dl orkade jag med,
och gott är det!
Fast inte mycket protien i det...
Får gottgöra det i nästa mål!

Mannen kollar film och inte är det film jag vill se,
så här sitter jag och kollar runt lite.
Var inne och beställde böcker på en sida jag fick rekommenderat av svärmor.
1 bok till mig, Hanne Kjöllers bok om hennes övervikstoperation.
1 bok till mannen, Vargarna från calla
och
1 bok till storhuliganen, som läser böcker för brinnande livet,
Sune och tonåringstanten.
Jag har velat ha Hanne Kjöllers bok länge,
men inte hittat den.
Men nu äntligen!
Nu ska jag bara ge mig till tåls och vänta på den också......

Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHAHAHA du tror inte det alltså? ;)

2009-01-06 @ 15:03:08
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0