6/1

Och visst vann Sverige!
Nästa match i morgon!

Nu sitter vi och kollar på Zorro,
något huliganerna tydligen tycker är helkul.

Har ätit en bit ragusa ikväll,
och druckit massor av soda stream appear!
Så jag är nöjd med kvällen,
men börjar känna lite hunger i magtrakten...
så en knäckemacka innan jag kryper ner under täcket är
nog inte helt fel!

Imorgon är sista dagen på vinterlovet,
iallafall för mina huliganer...
så i morgon blir det ännu en mysdag..
(tänkte jag skulle göra semlor..med stora hattar och mycket florsocker
Men inte hur stora som helst, för jag vill ju inte dumpa!)

Linda

Kommentarer
Postat av: emmely

Jag har tänkt på semlor jätte länge nu! Vart jag än kollar finns det semlor! Men bara för att jag är så sugen på semlor tänker jag vänta tills fettisdagen! envisa jag!

2009-01-06 @ 23:16:56
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0