6/1

Ja,inte blev det mycket till att svänga de lurviga i går...
då det var på tok alldeles för mycket folk i vägen!
(fast hade det varit lite folk,
så hade jag väl klagat på det...*L*)
Så kvällen blev inte så lång,
utan jag åkte hem och träffade JOhn Blund istället!..*L*

Drack vitt vin igår,
och det är absolut inga problem!
Men visst..
jag tål ju inte lika mycket som innan,
så det gäller att lära sig hur mycket....
jag har kommit på att det gäller att hålla samma tempo hela kvällen,
för när du slutar dricka,
så är träffen med John Blund inte långt bort...*L*


Nu känner jag ett bekant kurr i magen,

så jag ska gå och fixa till mina 20 rågfraskuddar och 1 dl lättmjölk!

Sen blir det en "latedag" framför tv`n,

med en massa filmer!


Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0