7/1

Igår var jag utan huvudvärken,
men idag sitter den som ett påklistrat frimärke!
Mannen fixar frukost och jag halvslöar i soffan...
(precis som det ska vara)

Hade tänk åka och storhandla idag,
fattas massor av grönsaker och kött hemma,
(dock inte fläskfile`,men det kan vi ju inte äta varje dag..*L*)

I natt har det kommit en massa snö,
men med vårt klimat så försvinner det väl under dagen...
Annars är det en perfekt dag att ut och jaga steg på..
solen skiner och snön ligger vit på marken,
(hur kallt det är har jag inte kollat än....)
Så efter shoppandet så får jag kanske med mig mannen och monsterhunden
ut på en runda i snön!
(att huliganerna skulle vilja följa med är en lögn i helvete...*L*)

Linda


Kommentarer
Postat av: mie

Godmorgon! Skönt då man slipper fixa frukosten själv! Jag ska försöka med en promenad jag med idag, nu har jag inte lika ont i hälarna längre=). Kram!

2009-01-07 @ 09:21:55
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0