8/1

Idag har jag fått mitt mobila bredband till min älskade julklapp!
Så nu sitter jag här på fotbollsträningen,
(stor-huliganen tränar)
Kan inte bli bättre..
förena nytta med nöje!

Middagen blev kanon!
Kycklingen smakade jättebra,
men lite starkare ska jag göra den nästa gång!
(lite chili till kanske..)
Snart dags att  gå hem och äta mellanmål...
Jag tycker jag äter hela dagarna...*L*
Men men...
jag mår ju bra iallafall!

Och inte har jag hunnit träna på wii fit ännu....
men ikväll när mannen är och hämtar stor-huliganen på handboll
och lill-huliganen har träffat John Blund,
DÅ...
ska jag ta en rejäl omgång med Wii:et!

Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Jaha, justeja. Så var det :P Men det är det kanske värt att vänta :P Du får skaffa en liten tös ju :D Hihi



Vilken dum tid att lägga en träning på. Precis när det är middagsdags :S

2009-01-08 @ 20:03:47
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0