9/1

Så dags för mellanmålet!
½ knäckemacka med smör och två skivor ost!
09:30



Tog 5 minuter att äta upp,
och då tuggade jag maten bra.

Tränade 15 minuter på Wii Fit
och det var jobbigt,
Tränade mina hula hula muskler!
Vet ni var de sitter?

Nu är jag och mannen på väg in till Kristianstad,
jag för att fördriva tiden och prova kläder..*L*
(INTE SHOPPA)
och mannen för att läsa till lastbilskörkortet!
Så idag blir det lunch i  stan,
Buffe på Rosegarden,
med mycket wokade grönsaker och kött!
Perfekt för mig,
jag kan ta det jag äter och mår bra på!

Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHA hula hula muskler. HAHA!"

2009-01-09 @ 15:31:34
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0