TÄNK VAD TIDEN GÅR FORT...

ETT ÄR GAMMALT INLÄGG!

DAG 18

Nu har nervositeten kommit krypande...
Barnen spelar data och mannen jobbar...och jag sitter vid datorn.
Datorn har tagit över mitt liv nu när jag inte är så social längre..(inte bra)
men det blir förhoppningsvis lite bättre när operationen är gjord och nervositeten har släppt!
Jag kommer nog vara ett nervvrak på måndagmorgon..
Hur ska jag kunna sitta still HELA vägen till Göteborg????
Och köra ska jag inte, då får vi säkert fortkörningsböter...och det kan bli dyrt!

Hörde att svärmor redan börjar leta recept på soppa...det hjälper att skriva!
Och kanske svärfar fixar ihop en riktigt god grönsakssoppa...
Hoppas nu mamma, mormor och alla andra nära och kära läser bloggen....*L*
Ha ! pratade med mormor, hon fixar soppa till mig!
TACK MORMOR!!

Har även ringt och terroriserat grannen, för jag är rastlös!
De hade besök, men snäll som hon är bjöd hon mig att komma in...
Avböjde..men blev lite muntrare...
Tack Nenna!...

Mailade med tjejen som också ska opereras på Tisdag...
Hon är lika nervös som jag...
Vi kommer vara helhispiga på måndag och innan operation på tisdag..
Hoppas vi kommer i samma rum...
Ingen av oss kan säkert sova, så vi kan kolla film HELA natten..
Ska bli kul att träffa den här tjejen, vi verkar ha samma sorts humor!
Längtar tills vi ses, Miamaria!!!!!

Undra om vi har lika trevligt/roligt på måndag och resten av veckan?

BARA 2 DAGAR TILL INLÄGGNING
BARA 3 DAGAR TILL OPERATION

Linda

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack gumman!

Massor av kramar till dig!!

Har du en bra kväll?

2009-01-12 @ 18:27:55
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0