10/6

Så har jag jobbat sista (förmodligen) dagen på mitt jobb...
känns lite sorgligt,
men jag är inne i en "hög" period nu,
så livet går på som en ångvält.

Har pratat med min chef ang min tjänstledighet,
och inget är klart än.....
Så jag håller alla tummarna jag har för att den ska gå igenom!

Haft en myskväll med familjen och kompis M med hennes Ludde,
tittat på fotboll och fikat har vi gjort!
Tror nog vi kan få Ludde till att bli ett redigt fotbollsfan också!..:)

Och Sverige vann ju också,

kan inte bli bättre...

allt tycks gå min väg just nu!

det känns skönt,

och ovanligt!..:)
Kanske ska ta och köpa mig en trisslott imorgon...:)?

Nu ska jag krypa upp i soffan och bara vara...:)
Imorgon har jag semester och då bär det av till Skånes djurpark!
(med lill-huliganens klass)
Så många barn och ingen vila..
precis som jag vill ha det!..:)

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0