15/6

Skit stegräknare..
vaknade i morse och såg att batteriet blinkar low...
och jag satte in dem igår kv'äll!
Suck!
Så det blir till att köpa nya batterier och hoppas den funkar!
Funkar inte den så kör jag till stan och köper en ny , fin dyr stegräknare..:)
som funkar!
Någon som har någon att rekommendera?

Mat idag...
20 rågfraskuddar
1 dl jordgubbsfil
3/4 grillad korv i bröd..(fast kastade det mesta av brödet..::)
5 dl vatten
Och nu är det dags för mellanmål....
1 knäckebröd med smör.

Vikt idag...
70,5 kg...
MItt mål är 68 kg,
och det genom att gå Mina steg varje dag och tänka lite på vad jag stoppar i mig...
inget smågodis på vardagarna...:)
bara på fredagar och lördagar..:)


Nu ska jag ut i solen och mumsa mellanmål!..:)
(fast den försvinner emellanåt...)

Linda

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Ungefär hur lång tid tog det för dig från det att du blev godkänd tills att du blev opererad?

2009-06-15 @ 19:45:35
URL: http://jennieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0