16/6

Dagarna rinner på och nu har äntligen solen och värmen kommit tillbaka!

Allergin är inte att leka med idag...
snörvlar, nyser , kliar ...
och en tryckande huvudvärk...
suck!
Men idag ska vi till Kreativum med en del av ungdomarna i kommunen...
kul!
Och det bästa av allt...
inget gräs...
(om det nu är det jag reagerar på.::)

Blev 2 dl jordgubbsfil till frukost,
och 4 dl vatten försöker jag få i mig..:)
Dricka bör man ,
annars dör man...
har man ju hört ett par gånger..:)

Och inte hjälpte det att byta batterier på min stegräknare...
blir till att shoppa en ny, bättre stegräknare...
som funkar när jag köper den och gärna ett tag till..:)

Nu ska jag börja min dag med lite morgongympa...

sträck och böj..:)

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0