23/6

Proverna tagna och svaren kommit!..:)
Snabba puckar här.
Proverna var helt ok,
de vita blodkropparna låg som innan,
så de var inte helt out of order!
Fick en läkartid i September och då skulle det förmodligen tas lite fler prover...
(vad man nu kan ta för fler prover..:))

Steg har jag fått ihop en massa...
(trots stegräknaren som är helt väck nu)
känner mig nyttig med alla ihopsamlade steg..:)

Men ....
som alltid finns det men....
pollenallergin jag har är INTE att leka med...
Jag undrar hur mycket snor som egentligen kan produceras i mig?...
För att inte tala om hur många nysningar jag får fram .....
för en stund sen räknade jag och då blev det 18...
i sträck!
Så nu är jag helt slut!...:)

Nu ska här kollas på fotboll!
Heja Sverige!
Visa dem var det blå skåpet ska stå!..:)

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina





Vad härligt att proverna visade positivt! =)

2009-06-27 @ 01:33:32
URL: http://andetag.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0