24/6

Sleten är jag ikväll...
så sängen och fotbollstittande står på kvällsschemat!
Somnar förmodligen ganska snart,
men det gör absolut ingenting!

I morgon bär det av till Tosselilla med över 300 ungar...
så vila är nog att rekomendera..:)
Förr året var jag helt slut efter Tosselilla...
så i morgon är nog inte annorlunda..:)
Jobbar fredag också...
sen är jag LEDIG!
Länge också...:)

Tycker jag varit duktig och rört mig MYCKET unde förra veckan och denna veckan,
hade jag haft stegräknare hade jag garanterat varit över 10000 steg var dag!...:)
FAKTISKT....
Så det gäller bara att fortsätta pinna på nästa vecka också..
och inte bara lägga sig ner och "däcka"...
Ledighet är skönt,
men jag blir lätt förslappad,
och det vill jag inte vara med om.

Har ätit hemmagjord pizza ikväll,
med ananas på..
(mina färska champinjoner glömde jag...)
Mumsig värre...
och inget magknip heller..:)
Nu väntar iallafall sängen!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0