9/6

Undra om det är första dagen på mitt nya liv?...:)
Fick ett efterlängtat samtal igår,
ang jobbet jag sökt.
Så idag bär det av på anställningsintervju...
Gissa om jag är nervös!
Vad ska jag ha för kläder?...
Så håll nu alla tummar ni har för mig idag!

Idag skulle jag egentligen ner till Landskrona på återkontroll (brösten),
men jag får snällt ringa och avboka den..
Kan inte vara på två ställen samtidigt,
hur gärna jag än vill!..:)
Men brösten känns bra och jag har inga men...:)
så det känns kanon!
Får se om de har en annan tid dill mig!

Nu ska här göras mannagrynsgröt och väckas huliganer!

Linda

Kommentarer
Postat av: TT

Tummar och tår hålls krampaktigt! Kram!

2009-06-09 @ 08:27:47
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0