11/3

Nu är jag avlindad!
Skönt,
trycket har lättat lite,
men smärtan finns fortfarande kvar.

Är inne på min andra fruksot...
eller mellanmål,
vad man nu vill kalla det!


2 dl A-fil och några rostade hasselnötter!

Jucien har jag fortfarande kvar...*L*


Magen har tredje världskriget av alla tabletter..

mullrar och dånar!

Men den ska förhoppningsvis lugna sig lite nu när jag får i mig lite A-fil...


Läkaren som opererat kommer vid nio

och kollar resultatet.
Då får jag förmodligen åka hem sen också,
eller rättar sagt jag får snällt vänta på min man...
Även han är på vårdinrättning..
fast för sitt blindtarmssår..
det har ju lyckats bli infekterat och läcker..
Inget vidare, men nu går vi bägge på penicillin!

Sjuksystern sa att det såg jättefint ut för att vara första dagen!

Det låter bra!

Jag vet ju inte hur det ska se ut...

men jag vet att det känns spänt, hårt och ömt!

Fast det är kanske inte så konstigt!


Sen får jag nog lite information hur jag ska sköta det,

hur hårt jag ska ha bröstbandet,

sjukskrivning, och lite annat smått och gott!

Sjuksystern kom in och lindade av lindan och plockade av behån..

så nu sitter jag här helt bar på överkroppen och äter frukost...

Med två bröst...

jag har fått bröst igen...

jag behöver inte längre rulla/vika in huden i behån igen!

Sitter och inspekterar dem..

kan ju inte se allt..*L*

Jag skulle aldrig få för mig att sitta utan tröja och utan behå innan,

då bara hängde de...

nu sitter jag här med ett leende på läpparna och tittar på mina bröst!


Ska ta kort lite senare när de rättat till sig!

Men jag är nöjd allaredan!

Tur jag är så facinerad av mina nya bröst..

det tar väck en del av smärtan..*L*

och det behövs...


Denna operationen var värre än min gastric by pas operation..

med det menar jag att jag har ondare nu.

Men som sagt inte så konstigt,

de har varit och grävt i bröstmusklen...

så det hade nog varit konstig om jag INTE haft ont!




Kommentarer
Postat av: mie

Men oj du har ju redan fixat detta!!!!

Jag föll bort ett par dagar, så nu ska jag sätta mig o läsa här=).

Grattis att du fixade detta, vill man bli fin får man lida pin..brukar dom ju säga! Kram!

2009-03-11 @ 09:03:11
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: mie

Aj, smärtan är nog mindre kul, men skönt du är nöjd. Du kommer vara en riktig pudding till vår/sommaren nu "L". Vi fick en hel del snö här tyvärr, den dalade ner igår och det snöar än=(. Men men...har lagt ut foto på det vita!

Tränat har jag inte gjort pga av sjukdom, men snart så=).Kram!

2009-03-11 @ 09:45:14
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0