11/3

Så var det dags igen för pillertrillaren!
Ny ketogan i magen...
vaknade med ett smärtsamt tryck över bröstet...
(ioch för sig inte så konstigt..)
Tog mig mödosamt in på toaletten,
och tillbaka till sängen...
sen var det bara att tillkalla personal!
Lika glada och hjälpsamma,
fast det är mitt i natten!
Så om en halvtimme ska jag nog kunna somna om igen.

2 rocher har jag ätit sen jag fick dem av käre mannen...



Så jag har firat lite på sätt och vis!
Men nu är det stopp!
Vill jag ha något gott att stoppa i munnen så får det
bli rostade hasselnötter!
(har en burk sådana med mig!)
För er som inte ätit det som mellanmål,
vad ni har missat!
Jag köpte en stor påse på coop,
färdig rostade...
inte det mest ekonomiska jag köpt,
59 kr..
Men om jag räknat att jag köpt choklad istället
och dumpat på...
så är det helt klart värt det!
(även gott med några extra sådana i min hemmmagjorda musli!)

Ont..ont..ont...

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0