12/3

Vaknade för en stund sen med
världens tryck över bröstet...
och ¨då är det ändå bara 3 timmar sen jag tog iprenen och panodilen!
SUCK!
Får ta och ringa till sjuksystern och höra om citodonen...

Men jag har trots allt sovit några timmar i stöten inatt!
Och det är mer än vad jag gjort de två föregående nätterna....
så det måste ju vara positivt..
(om än så...ett litet steg i rätt riktning)

Nu ska jag försöka få i mig min frukost...
1 dl musli och 1 dl mellanfilmjölk,
med lite russin i....
Och penicillinen ska ner den också.

Ont..ont..ont...
är de tre första orden idag...
och det lär nog inte vara det sista ont jag har idag...

Linda

Kommentarer
Postat av: TT

Uh, stackare!

Men jag är säker på att det är värt det!

Man saknar ju de två snyggingarna man hade innan man födde och ammade tre barn! :o)

2009-03-12 @ 08:21:45
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0