12/3

Mina piller ska Lotta skicka med posten..
inga dåliga paket jag får!..*L*
Har lastat in nästa dos med Ipren och panodil...
dags för det nu..

Visst gör det ont,
men enligt "de som vet vad de talar om" så skulle jag bli bättre efter helgen...
Hoppas de har rätt!
Ska ställa mig i en varm dusch nu...
och se om vattnet stillar smärtan lite...
mjuka upp mina hårda, ömma boopisar
Det bästa är att jag får ta av bröstbandet ..
bara det är en befrielse..
för det trycker och trycker.

Lunchen har jag fått ner utan några större problem..
blev bara rostbiffskivor..
men det är mumsigt det också!

Så duschen nästa....

Linda




Kommentarer
Postat av: mie

Hoppas duschen hjälpte något, och dina piller oxå=).

Skönt att du får ta av en sak iaf! Kram!

2009-03-12 @ 14:50:48
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Usch ja, jag kan verkligen förstå det. Måste göra fruktansvärt ont. Men det är ju värt smärtan förhoppningsvis :) Damn vad snygg du kommer vara i sommar!



Våren är underbar! :D Snart är det ju min födelsedag också, så jag älskar våren :D Moahhaha

2009-03-12 @ 15:10:15
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0