1/3

Mannen är fortfarande inte opererad,
men de jobbar på det!

Jag tror inte ens kaffe hade hållt mig vaken ikväll!
Jag har stora problem att hålla mina korpgluggar öppna...
Vi (jag och stor-huliganen) ligger i soffan och kollar fotboll,
och varenda gång Barcelona närmar sig mål
eller stor-huliganen har en annan åsikt än domaren,
vaknar jag till!
(och åsikter har han..ofta....*L*)
Så gluggarna öppnas och stängs...
och nu blev det lika...
så många känslor finns i vårt tv-rum nu...
Jag undrar vem han har sitt temperament efter??...

Så snart väntar en lååång natt med
JOhn Blund...
(förhoppningsvis)
frågan är om jag kommer upp i morgon överhuvudtaget....*L*

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0