13/3

Lyckades sova ca 1 timme,
skönt!
Men sen kom hulignanerna hem och det blev visst liv och rörelse här..

Då stor-huliganen ska spela handbollsmatch ikväll,
så stod det fullkornsspagetti på menyn...
men se...
då hade vi inte räknat med att vi skulle få en vattenläcka i kvarteret!
Så mannen fick slänga ihop en lasange istället...
Har hört att problem är till för att lösas..*L*

Sen var ju tanken att jag skulle hoppa in en runda i duschen...
i en varm, go och smärtstillande dusch...
men se...
till det behöver man vatten!
Så det sket sig!

Posten har kommit och pillren med den,
fick även min sjukskrivning,
den gäller först och främst till den 25/3,
dagen då jag ska på återbesök i Helsingborg.

Just nu känns det ganska bra,
inga större smärttoppar,
men var gång jag rör armarna så gör det förbaskat ont...
Så jag håller dem stilla!
Men jag är uppe med jämna mellanrum... 
sen njuter jag av känslan när jag sjunker ner i fåtöljen igen...
och kan slappna av helt!

Mellanmålet blev 1 knäckebröd med smör och ost!
Men nu får jag allt ransonera på min soda stream appear...
Tänk om den tar slut?...
Hemska tanke!...*L*

Linda


Kommentarer
Postat av: Lina



Hm..kanske borde flyga ned istället..jaja..det får lösa sig den dagen =). Jag lovar att säga till om jag kommer så får vi ta en fika. =)



Halloumi...ja..den brukar jag ha till kötträtter, sallader m.m....men tyvärr brukar jag skära 1-2 skivor ca knappt 1 cm tjocka ...steka dem i teflonpanna ( behövs inget smör )..och sedan äta som lite snacks....är såå gott.

2009-03-13 @ 15:28:11
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: mie

Hello! Huj hur jag lider med dig o din smärta då jag läser=0. Hoppas den ger med sig snart=). Åh vattenläcka på köpet, inget vidare...och det är väl just vid sånna gånger man kommer på sig hur stort behov man har av det förbannade vattnet!



Hoppas du får en bra Fredagskväll!



Kram!

2009-03-13 @ 16:07:11
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0