13/3

Så var det fredagen den 13...
kan det vara därför jag inte fick många "blundar" i mina ögon inatt?...
eller det var enbart för jag hade så grymt ont?...

Klockan 23:30 tog jag mina citodon och tog mig sen ner i sängen...
(första natten sen natten mellan söndag-måndag)
Kändes skönt...
tänkte det skulle kanske lätta om jag kom ner och la mig plant...
med två kuddar under huvudet..
(har ju så gott som suttit upp och sovit de tre närmaste dygnen..)
Ack vad jag bedrog mig!
Kunde inte sova överhuvudtaget...
kunde inte ta mig upp från sängen överhuvudtaget...
(ville inte väcka mannen då han hjälpt mig så mycket..)
men klockan 01:00 gick det inte längre...

Mannen fick knuffa upp mig från sängen..
jag trodde hela ryggen skulle gå sönder...
har nog aldrig upplevt en sådan smärta,
trots smärtlindringen 1 ½ timme tidigare.
Så det blev till att bygga upp med kuddar igen för sittläge..
Natten har gått åt till att
ligga och massera lite lätt...
ha ont...
försöka att inte tänka på att mannen intill snarkar!!...
(inte det lättaste när man inte själv kan sova..)

Klockan 05:30 var det dags för pillertrillaren igen...
så det var denna natten!
Hoppas nu mina citodon kommer med posten idag...
annars vet i katten hur jag ska klara helgen!

Nog om natten..
nu är det dag och jag har tagit mig upp i soffan!
Frukosten uppäten...


1 dl musli och 1 dl mellanfil.
Morgonaptiten är det inget fel på!

Linda


Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Tanken gör mig så glad att det räcker med det.

Jag har hittat lite godis att trösta mig med, så det funkar bra ändå.



Kram och tack!

2009-03-13 @ 09:11:01
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Wushu Cissi

Va? är det fredag den 13.e igen, var det inte det nyss??



Om du till skillnad från mig gillar tubtoppar så kika in mitt senaste inlägg.

2009-03-13 @ 09:51:01
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0