16/3

Och inte kunde jag sova!
Bara för att filmen var bra!
Riktigt bra till och med..
lite sorglig emellanåt...
så en och annan tår trillade ner.

Smärtan har lättat och jag är med igen..
känner mig lite trött i ryggen men det är smällar man får ta.
Kanske får lite bättre sömn i natt..
jag ska iallafall "bulla" upp med kuddar ,
så jag kan sitta och sova...
vem vet..
det kanske blir bättre då!

Åt 1 dl äggnudlar och 1 skiva kassler till lunch,
med lite currysås!
Smakade smaskens!

När jag spände om bröstbältet idag,
så tittade min man på brösten och sa
"de ser ut som om någon lekt boxboll med dem.."
(de är nu både  lila, gula och blåa...)
Ja...
så kan man också kalla något man lagt en massa kronor på...*L*

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0