16/3

Visst fick jag motion som jag sa...
mer än behövt.
Nu har jag grymt ont både fram och i ryggen...
och så fryser jag!
Allt är mannens fel...
(har hört att man ska skylla på dem som inte kan försvara sig..*L')
Men det är faktiskt hans fel...

Just nu är jag mega trött...
och skulle nog somna innan huvudet landat på kudden,

men jag ska dra lite till på det,

tills jag får ta mina piller,

sen ska jag sova!

Pannkakor har mannen gjort till kvällsmat,

så ½ slank ner innan...

och den andra halvan slinker ner till penicillinen om någon timme.

Lite svampstuvning och en liten bit falukorv slank också ner..

Gott.

Blev några kvar,

och de är perfekta att göra creps på i morgon!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och se om "ontet" försvinner och jag blir varm och go igen!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0