17/3

Så var vi på väg hemåt igen!
Mannen med händerna på ratten...*L*
och jag som inte kan hålla mina händer i styr...
(de kladdar över hela datan..*L*)

Fick väga mig,
svara på några frågor om min gbp operation,
om jag kunde äta allt,
inga andra problem som diarre eller kräkningar...
alla prover visade bra värde,
ja..
förutom att mitt protien var lite lågt...
(hur man nu kan mäta det genom blodprov är för mig en gåta..)

Fick även min operationsberättelse utskriven..
men det var inte mycekt av den jag hajade.*L*
Många fina och krångliga ord var et!
Det enda jag kunde utläsa var att jag var vid god vigör när jag blev inlagd,
och vid lika god vigör när jag blev utskriven!
Så det måste ju betyda att allt gick bra?!
eller??

Fick även reda på att det enda landstinget beksotar är om man behöver
ta bort huden på magen,
resten får man fixa själv,
så låren får smaska, daska och bli röda ett tag till!
Men jag tycker det är bra att landstinget står för en bukplastik,
det är inte i alla landsting de gör det!

Vi har även hunnit med en liten snabblunch,
på Center Syd i Löddeköpinge.
Mörk baguette med tonfisk och grönsaker,
(typ Subway)
Åt inte mycket..
men fräck som jag är...
så fick den följa med hem!..*L*

Ni som känner mig,
vet att mitt minne har lite lätt för att svika mig..
(jag skyller på att det inte får plats mycket mer i huvudet..)
och jag har varit så smart..
jag har kört hemifrån utan några som helst smärtstillande med mig...
och det börjar ta ut sin rätt nu!...

Nu ska jag vila ögonen och hoppas att när jag slår upp dem ,
så anländer vi till vår destination...*L*

Linda

Kommentarer
Postat av: Lili

Hej tjejen! hoppas du mår bra. Själv hemma med influensa vilket känns så där men skit i det och över till dig! :)

Hur känns det nu? Inför allt? När skall du genomföra operationen? Vill veta dag och tid så att jag kan tänka på på dig hela tiden då! Det kommer gå så bra.. fattar du hur nära du är nu? :)

Stay strong !



Massor med kramar från min dator till din :)

2009-03-17 @ 13:43:30
URL: http://www.lisekorsedahl.com
Postat av: mie

Skönt att du mår något bättre nu! Men usch va jobbigt att nätterna plågar dig så, men det är väl för att kroppen slappnar av kanske? Kram!

2009-03-17 @ 14:31:15
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: mie

Tack=))) Kram!

2009-03-17 @ 14:52:31
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: Anna

Det finns proteiner i blodet oxå (:

2009-03-17 @ 15:32:53
URL: http://promisedchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0