18/3

Blev 1 ½ dl spagetti och köttfärssås,
sen var jag mätt och belåten!

Ikväll ska jag minsann följa med huliganen till hans fotbollsträning,
den är inomhus,
så jag slipper stå ute och frysa...*L*
Och då blir det en liten promenad till...

Tycker jag varit duktig,
varit ute på tre promenader hittills..
2 i skogen med hunden och mannen
och
1 till huliganens skola.
Så några steg har jag allt jagat ihop!
(stegräknaren funkar inte, tyvärr...)

Vilat middag har jag också hunnit med..
känner mig som ny!
Äter jag bara Iprenen och panodilen regelbundet så slipper jag smärtan...
och jag hoppas få ännu en natts god sömn!

Innan idag när jag bakade havrekakor,
så fixade jag ihop en sats chokladbars också...


Fast jag har inte delat upp den,
utan det gör vi efterhand i kylskåppet!
Trodde faktiskt inte huliganerna skulle gilla deet,
men där får jag nog se upp...*L'
Fast det är ju betydligt bättre än annat godis!

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Hej! Jo tack jag hade det jätteskönt i går, blev ingen tårta, den tar vi i helgen då barnen kommer=).

Men rulltårta o solkaka fick vi i oss!



Tur ni har fotbollsträning inomhus brrr kallt ute..

Gud så smaskiga bakverk=).

Vad himla bra du slipper ha så ont nu=)



Ha en skön kväll Kram!

2009-03-18 @ 18:47:41
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: Linda

Vaaaart är receptet? ;P

2009-03-25 @ 00:15:54
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0