19/3

Varit ute på min första promenad bland alla kvittrande fåglar...
solen värmer,
men kommer man in i skuggan så blir det kallt!
35 minuter blev det...

Inte mycket smärta,
men visst känner jag att det stramar,
fast det är kanske inte så konstigt?..*L*

När vi kom hem var det dags att äta ett mellanmål,
så 1 knäckebröd med smör och 3 skivor ost..
japp 3 skivor...*L*
Så nu ska jag gå ut och mysa lite på altanen,
jag, filt och solen!
Och om en stund så ska jag och mannen ta en fika...
1 havrekaka och en bit chokladbars!
Kanske en kopp mjölk med kaffe i?...

Linda

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy vad lyxigt det låter!! Utan jacka oxå.. Här dröjer det nog ett tag till. Fast det är väldigt fint väder här idag, och det är väldigt skönt i solen. Fast det blåser lite.



Det är det som är så bra att bo söderut, jag bodde i Falkenberg förra året och där kom våren jättetidigt och man njöt verkligen till 100%! Fast jag gillade inte vintern så mycket, då ska det vara snö!

2009-03-19 @ 11:59:12
URL: http://promisedchild.blogg.se/
Postat av: Slumpadinka

Härligt att promenera i vårsolen :) Jo kanske är det, lr så är det om ätstörningen han vill prata... jag vet faktiskt inte. Kryssningen blir nog till Helsingfors, men vi funderar på Tallin lr Riga också. Får se vad vi har råd med :P Skönt att smärtan minskat :) Ha en fin dag! Kramar

2009-03-19 @ 13:17:24
Postat av: TT

Jag är inte avundsjuk på din smärta men jag är avis på att du får fika ute i solen! :o) Kram!

2009-03-19 @ 14:28:47
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: TT

Jag är inte avundsjuk på din smärta men jag är avis på att du får fika ute i solen! :o) Kram!

2009-03-19 @ 14:29:04
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0