21/1

Igår när vi kom hem från huliganens handbollsmatch,
var jag riktigt slitet.
Till råga på allt ,
så skulle vi göra våfflor till Let`s dance...
våfflor och jag är ingen bra kombination..
jag åt 3 hjärtan,
förmodligen 2 för mycket!
och dumpingen var inte sen att vänta..
hjärtklappning..
illamående...
allmän sjuk känsla...
och den där akuta tröttheten!
(som gjorde att jag somnade och misade vilken som åkte ut ur Let´s Dance,
vilken tur jag kan kolla tv4 nu...*L')
Sen var den kvällen slut!

Vaknade till vid 22 och tog mina "nattapiller"...
men sömnen ville inte infinna sg länge,
klockan 24 fick jag möblera om i sängen...
med en STOOR kudde bak ryggen...
så jag kunde sitta i nästan 90 grader,
sen slumrade jag igen...
men vaknat och kollar klockan varje timme,,,
suck!
Klockan 05:00 fick jag nog och asade mig upp till soffan....
(och en ny omgåg av pillerna!)
Så förhoppningsvis kan jag sova någon timme till om en stund!

Ikväll har vi blivit bjudna på Emil Sigfridssons R.E.N.T ,
av svärföräldrarna.
Älskar gå  teater, musikaler och allt vad det heter...
Man frå klä sig lite extra fint och glida runt i fina lokaler..*L*
Lovely!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina





Klarar inte heller av pannkakor/våfflor..rena döden...så tråkigt då det Var så gott. s. Lite får man offra.



Ja, absolut..jag funderar på att lägga ut dagens modetips varje dag...undrar om blogggratis skulle stänga av mitt konto då ...haha..jag tycker jag var snigg. haha



Ha en riktigt fin helg och hoppas kvällen blir kul!



/ Kram

2009-03-21 @ 09:20:59
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0