23/3

Jag tog nog i för mycket i förmiddags...
för jag är sliten!
Och det rejält! 
ont i ryggen har jag..
(jag kutar med ryggen och spänner mig när jag har ont i brösten..
och av det får jag ont i ryggen...)
Men det kanske är det som behövs..
Jag sover kanske som en liten gris i natt....

Idag har det inte blivit mycket mat...
(jämfört med vad jag brukar äta..)
1 dl mannagrynsgröt
1 knäckebröd med smör och 2 skivor ost
1 dl musli
1 dl mellanfilmjölk
½ glass
½ tortillabröd
½ dl köttfärs
1 msk gurka
3 cocktailtomater
1 msk majs
Men jag har inte känt någon hunger,
druckit har jag  gjort 1 liter.

Ikväll blir det en tidig kväll...
och jag har inte gett upp hoppet om att få
kvällsbesök av John Blund!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0